?

Log in

No account? Create an account
 
 
17 July 2008 @ 08:35 pm
Bitwa pornograficzna, odcinek 18  
Tytuł: Impresja
Autor: noelia_g
Ostrzeżenia: patrz pairing. Plus, ja jestem pokopana. Bloodplay (ale to wampiry, więc duh), trupy, ogólna dziwność.
Spoilery: Żeby być bezpiecznym: wspomina o miejscu pobytu Fang Four wspomnianym dopiero w sezonie 5 Angela, ale bez spoilerów. Faktycznie, spoilerów nie ma, jeśli wiecie kto zacz.
Pairing: Darla/Drusilla
Prompt: Keane, "Atlantic", baaardzo luźno.
Słów: 453



Pierwsza noc w Rzymie jest upalna, jak większość nocy w Rzymie.

Krew na podłodze nabiera konsystencji, gęsta i lepka, przedzielona przez linie przypominające nieco pismo panienki z dobrego domu, lekkie i pochyłe, efekt zepsuty tylko przez wypisane słowa.

Długie loki Drusilli są proste i ciężkie pod wodą, otaczające jej głowę jak negatyw aureoli. Darla przytrzymuje ją pod wodą trzymając za szyję, dwa palce w punkcie, w którym mógłby być puls.

Drusilla otwiera oczy, szeroko. Kiedyś powiedziała, że to prawie jak latanie, woda gęsta jak powietrze kiedy jesteś bardzo, bardzo wysoko. Mówiąc szczerze, Darla uważa to za kolejne brednie, ale pozwala jej na drobne przyjemności.

I na większe przyjemności, też.

Krew na podłodze pochodzi od właścicieli domu w którym mieszkają, okna wychodzą centralnie na fontannę di Trevi. Dla takiego widoku warto zabić. Nie, żeby potrzebowali powodu.

Dru zaciska wargi, mocno, woda wokół jej ust zabarwia się na różowo.

Niemowlę przewraca się w kołysce niespokojnie. Przestało już płakać, ale nadal wie, że coś jest nie tak. W końcu, jego matka leży dwa metry od niego, w kałuży krwi. Darla jeszcze nie zdecydowała, co zrobi z dzieciakiem. Może Angelus będzie głodny.

- Do góry - mruczy Darla, podnosząc Drusillę za szyję, przyciągając jej przygryzione wargi pomiędzy swoje nogi.

- Jak kotek - oświadcza Drusilla, cokolwiek ma na myśli, zaraz zanim jej ostry język zacznie się wsuwać w Darlę.

Mleczko już wypiła, myśli Darla.

Piersi właścicielki domu były nabrzmiałe, w końcu karmiła niemowlę. Drusilla klęczała między jej nogami, rozsuniętymi szeroko, aż do bólu. Darla przytrzymywała jej ramiona, paznokcie wbijające się w poszarpaną bawełnę.

Piękna Italia, mlekiem i miodem płynąca, Angelus powiedział parę dni temu, zanim jeszcze tu przyjechali. Jego usta wykrzywione były w niby uśmiechu, niby grymasie. Darla spędziła trochę czasu zlizując ten grymas z jego warg.

Kobieta krzyczy, kiedy twarz Drusilli zmienia się, oczy błyskają żółcią i złotem. Mlekiem i krwią, myśli Darla, kiedy Drusilla mruczy jak kotka, usta wypełniające się nektarem.

Nie potrzeba wiele siły by przytrzymać skowyczącą z bólu kobietę która nie nabrała jeszcze wystarczająco sił po porodzie. Jedna ręka wystarczy, ramię owinięte wokół jej szyi jak boa. Druga ręka pomiędzy nogami Darli, suknia zwinięta wokół bioder, poplamiona krwią.

Pierwsza noc w Rzymie jest satysfakcjonująca, jak większość nocy w Rzymie.
 
 
 
leseparatist: [dh] dr horriblenovin_ha on July 17th, 2008 07:34 pm (UTC)
Jesteś bardzo pokopana XD

Ale ten kotek bardzo kanoniczny i to topienie. Bardzo obrazowe, z wodą i krwią. Niezłe.

Ale jestem autentycznie disturbed XD
noelia_g on July 17th, 2008 07:40 pm (UTC)
Yay. Jestem pokopana i disturbing, zawsze tego chciałam. :)

Ostatnio lubię topienie. I obrazy chrztu. XD
Abstrakcyjny Twór Stwórcy: BtVS - William i Druringhsilven on July 17th, 2008 07:39 pm (UTC)
OMG, tak bardzo tesknilam za pornem ze za szybko przeczytama i teraz nie moge sie delektowac!
Ajej.
Uwielbiam Cie czytac, to jest takie...dziwne :D ale tak fajnie dziwne.
I naprawde kanoniczna Dru, a o to ciezko. :)

Mam jedno pytanie:
Długie loki Drusilli są proste
Jak logi moga byc proste? :P w sensie, ze pod woda sie prostuja?
noelia_g on July 17th, 2008 07:41 pm (UTC)
W sensie tak. Bo mokre włosy zawsze są proste, pod wodą, o to właśnie chodziło :)

I yay, dzięki :)
Abstrakcyjny Twór Stwórcy: AtS - Wes/Lilahringhsilven on July 17th, 2008 08:13 pm (UTC)
A, to ok :) Wolalam sie upewnic :)

Prosze! :D
poważny zamyślony kwadrat: Angel/VampGirlspellamerethiel on July 18th, 2008 12:33 am (UTC)
Krew na podłodze pochodzi od właścicieli domu w którym mieszkają, okna wychodzą centralnie na fontannę di Trevi. Dla takiego widoku warto zabić. Nie, żeby potrzebowali powodu.
Awww, ten fragment jest świetny!

Hej, ja też jestem autentycznie disturbed XDDD To Ci się udało XDDD Specjalnie kilka razy czytałam końcówkę, by się upewnić, czy na pewno wszystko dobrze zrozumiałam XDDD W sumie mamy tutaj gwaaaałt XD

Opisy śliczne, zwłaszcza te słowa o fontannie, ale też to o topieniu, kotku i lokach. Awwww, to topienie takie kanoniczne!

Yayz porn! :D
noelia_g on July 18th, 2008 07:53 am (UTC)
I znowu piszę kanoniczne pairingi, nie wiem co się dzieje. Ale yayz for disturbing XD
poważny zamyślony kwadrat: Angel/Lullabypellamerethiel on July 18th, 2008 11:50 am (UTC)
Starzajesz się...
juana_a on July 25th, 2008 04:38 pm (UTC)
Wow, niesamoicie to opisałaś.
Stworzyłaś taką duszną atmosferę. I na dodatek udało Ci się to wszystko opisać tak bardzo obrazowo, jakbyś malowała obraz, bo tego sobie właściwie nie trzeba wyobrażać, to po prostu widać.

I sama scena! Mniam. Te porównania do kotka, to topienie. Just... wow!
A ten fragment jest prześlicznyie napisany:

Nie potrzeba wiele siły by przytrzymać skowyczącą z bólu kobietę która nie nabrała jeszcze wystarczająco sił po porodzie. Jedna ręka wystarczy, ramię owinięte wokół jej szyi jak boa. Druga ręka pomiędzy nogami Darli, suknia zwinięta wokół bioder, poplamiona krwią.