?

Log in

No account? Create an account
 
 
13 April 2008 @ 06:29 pm
Bitwa pornograficzna, odcinek już 9!  
Tytuł: Kwadrans
Pairing: Wesley/Lilah
Spoilery: Do 4x01 włącznie, powiedzmy.
Ostrzeżenia: Dość graficzne i pozbawione tak zwanych Wyższych Treści prawie całkowicie.
Prompt: To his Coy Mistress
Długość: ~450



Had we but world enough, and time,
This coyness, lady, were no crime.
We would sit down and think which way
To walk, and pass our long love's day;
Thou by the Indian Ganges' side
Shouldst rubies find; I by the tide
Of Humber would complain. I would
Love you ten years before the Flood;
And you should, if you please, refuse
Till the conversion of the Jews.




Ma dokładnie kwadrans.

Lilah zatrzaskuje drzwi kopniakiem, a Wesley przyciska ją do ściany korytarza. Lilah maca ręką w poszukiwaniu światła. Wesley odkrywa, że Lilah nie ma pod spódnicą bielizny.

- Teraz chodzisz tak do pracy?

- Popuszczasz wodze wyobraźni. Zdjęłam… - głęboki wdech, pauza - w windzie.

Wie dokładnie, jak Lilah lubi być dotykana. Podciąga jej spódnicę do góry i głaszcze jej uda, za nisko. Dalej nie znalazła przełącznika, ale domyśla się, że drania bawi jej niecierpliwość.

Wesley nawet nie raczy udawać, że szuka przełącznika. Drażni się z nią.

Trzynaście minut.

- Myślałaś o mnie całą drogę? – Wesley odsuwa się o krok i odwiesza kurtkę. Lilah rozpina spódnicę i zostawia ją na podłodze. Pantofli nie zdejmuje. Mija go, kołysząc biodrami.

- Ty myślisz o mnie cały dzień. Ja przynajmniej chodzę do pracy.

- Pochlebiasz sobie.

- Nie muszę.

- Sypialnia?

- Byle szybko.

Dziesięć.

Lilah rozpina koszulę, stanik ma sprzączkę z przodu. Wesley wchodzi do pokoju tuż za nią, już bosy. Z czymś na kształt namaszczenia zdejmuje spodnie i bokserki. Gdy podchodzi do łóżka, Lilah chwyta go za rękę i kładzie między swoimi udami.

- Czegoś nie dokończyłeś.

Dwa palce. Troszeczkę wyżej. Tak. Dobrze. Bardzo. Dobrze.

Sukinsyn przestaje chwilę zbyt wcześnie.

Siedem.

- Co dzisiaj robiłaś?

- Nic dobrego.

- Tyle to wiem. – Odpowiada jej z wysokości jej pępka, jego dłonie wędrują po wzniesieniu jej piersi. Skóra już nie tak napięta jak kiedyś. Nie wydaje jej się, by mu to przeszkadzało.

Jego oddech łaskocze jej skórę. Lilah nieco bardziej rozkłada nogi. Zaproszenie.

– Coś konkretnego?

- Zamknij się – ucisza go Lilah.

- Ton, Lilah.

Uniesione brwi. Lilah uśmiecha się lekko.

- Dasz mi klapsa?

- Mówiłaś, że się spieszysz.

- Z nas dwojga to ja jestem prawnikiem. Nie łap mnie za słówka.

Trzy minuty.

Mają już dopracowany kąt i tempo. Ich pieprzenie zaczyna tracić powiew nowości, ale i tak za każdym razem jest troszeczkę lepiej.

Dochodzi kilka sekund przed nią. Samolubny sukinsyn. To też jej się w nim podoba.

Lilah z jakiegoś powodu ma wrażenie, że jest obserwowana. Potrząsa głową. Oczywiście, że jest. Jej pracodawcy mają oczy wszędzie. Nauczyła się tym nie przejmować.

Jeszcze raz chwyta jego dłoń i oblizuje palce. Wesley spogląda na nią z zainteresowaniem. Sięga ręką i podnosi jeden jej but z podłogi.

- Nie powinnaś być gdzieś indziej?

Ma już dokładnie minutę w plecy. Lilah podnosi się do półleżącej pozycji. I tak musi wziąć prysznic.

- Najwyżej nieco się spóźnię.

Jego głos, zniżony do szeptu. Ręka na jej biodrze.

- Jesteś bardzo niegrzeczną dziewczynką.

Początek drugiego odliczania.
 
 
Current Location: Uni!Town of Malice
Current Mood: awake
Current Music: Ladytron "Tomorrow"
 
 
 
noelia_g on April 13th, 2008 04:42 pm (UTC)
... *hates* *loves*

Boze, to jest swietne. Fajne, a przy tym naprawde seksowne. Niegrzeczna dziewczynka mnie dobila, absolutnie. TAK.
leseparatist: [bsg] legsnovin_ha on April 13th, 2008 05:20 pm (UTC)
I jak to o mnie świadczy? This is almost sad XD
noelia_g on April 13th, 2008 05:23 pm (UTC)
Nie widzę problemu?
leseparatist: [angel] cordelianovin_ha on April 13th, 2008 06:22 pm (UTC)
Ja tak XD
Idril: wesley/lilahidrilka on April 13th, 2008 05:14 pm (UTC)
Ojej! Wreszcie pairing, który mogę czytać! I jak świetnie napisane. Cudowny Wes, cudowna Lilah. <333

Bardzo podoba mi się styl, ten fik jest niesamowicie sexy (z braku lepszego określenia). I super oddana atmosfera pośpiechu. To jest coś, co mi rzadko wychodzi, więc tym bardziej podziwiam u innych.
leseparatist: [angel] de-lilahnovin_ha on April 13th, 2008 05:19 pm (UTC)
O, a jakich nie możesz? I czemu? Z ciekawości pytam :D

Dziękuję. To było ewidentnie ćwiczenie w braku głębi ;D Więc cieszę się, że reszta zadziałała.
Idril: wesleyidrilka on April 13th, 2008 05:24 pm (UTC)
Nie mogę tych wszystkich Giles/Buffy, Giles/Faith, Wesley/Angel(us) itd. Bo pierwsze dwa to dla mnie jak pedofilia, a kolejny mi się nie zgadza z wizją Wesa (bo on dla mnie jest zdecydowanie hetero). Ja w ogóle w tym fandomie nie mogę slashu, odrzuca mnie. Jeśli już, to tylko crackowe Spike/Angel.
łotr rozpustnik papież: [BtVS] watcher & slayerle_mru on April 13th, 2008 05:29 pm (UTC)
A gdzie jesteś w Buffy?

Bo my jesteśmy w większości na etapie 8 sezonu, a Faith i Buffy tam to stare rury już... XD
(no subject) - idrilka on April 13th, 2008 05:55 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - le_mru on April 13th, 2008 05:59 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - novin_ha on April 13th, 2008 06:22 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - idrilka on April 13th, 2008 08:58 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - pellamerethiel on April 13th, 2008 11:40 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - novin_ha on April 13th, 2008 11:48 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - pellamerethiel on April 13th, 2008 11:52 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - murien on April 13th, 2008 11:54 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - pellamerethiel on April 14th, 2008 12:11 am (UTC) (Expand)
(no subject) - murien on April 14th, 2008 10:00 am (UTC) (Expand)
(no subject) - pellamerethiel on April 14th, 2008 05:20 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - novin_ha on April 13th, 2008 06:20 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - novin_ha on April 13th, 2008 06:20 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - idrilka on April 13th, 2008 08:52 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - novin_ha on April 13th, 2008 09:02 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - idrilka on April 13th, 2008 09:06 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - noelia_g on April 13th, 2008 06:47 pm (UTC) (Expand)
murien: [AtS] Wesleymurien on April 13th, 2008 06:35 pm (UTC)
Aww, jakie to fajne!

Cały ten pośpiech, wszystko iskrzące od seksu, zdjęte w windzie majtki, klaps, na który nie ma czasu, Wes samolubny sukinsyn, krótkie, konkretne zdania, dialogi, i w ogóle wszystko <3333
Straszeczliwie mi się podobało :D
leseparatist: [angel] sex didn't sucknovin_ha on April 13th, 2008 06:50 pm (UTC)
A bardzo dziękuję ;D

poważny zamyślony kwadrat: Angel/Wesleypellamerethiel on April 13th, 2008 11:45 pm (UTC)
Waaaaah, jakie to było fajne!!!!!!1 Kurczę, a ja już nawet nie mam mojej ikonki z Lilah. :( Ale ten fik był naprawdę seksowny, takie świetne pwp, ale wciąż coś więcej niż pwp, czyli to, co lubię - nie sam seks, ale też takie drobne wtrącenia pomiędzy, które pozwalają mi lepiej poznać bohaterów, spojrzeć na nich inaczej, zrozumieć ich i tak dalej. A Wes i Lilah są tutaj taaacy, kanoniczni i racja, że aż iskrzy <3333 Czysta przyjemność! ♥

Te dwa palce, brak bielizny, kwadrans, wrażenie, że są obserwowani, waaaaah! Świetne :D

Mają już dopracowany kąt i tempo. Ich pieprzenie zaczyna tracić powiew nowości, ale i tak za każdym razem jest troszeczkę lepiej.
Mrrrrr <3

P.S. Dostałaś dzisiaj ode mnie TRZECI komentarz XDDDDD

Edited at 2008-04-13 11:45 pm (UTC)
leseparatist: [angel] sex didn't sucknovin_ha on April 15th, 2008 07:56 pm (UTC)
No, tutaj naprawdę fajnie mi się pisało nie siląc się nadmiernie na głębię i mądrość. Po prostu dobrze się czytający (moim zdaniem) porn. Z Wesleyem. *___*

Ekhm.

Dzięki! Właśnie chciałam bardzo, żeby zaiskrzyło :]
Abstrakcyjny Twór Stwórcy: AtS - Wes/Lilahringhsilven on April 14th, 2008 10:07 am (UTC)
Raaaany, jak ja lubie Twoj seks!!
(jkbtnb XD)

Niesamowicie opisujesz reakcje na bodzce. W ogole reackje, nie wspominajac o tak strasznie podniecajacym realizmie w zachowaniach.
Aaaarrgh.
Az mnie ciarki przechodza po plecach i nie tylko

Naprawde, to nie pierwsze Twoje sceny, ktore uwazam za niepokojaco boskie!


Edited at 2008-04-14 10:07 am (UTC)
leseparatist: [btvs] faith lostnovin_ha on April 15th, 2008 07:57 pm (UTC)
Dziękuję! ♥

Ha, jak nic innego nie wyjdzie, dostanę pracę pisząc harlequiny :D
upupa_epopsupupa_epops on April 25th, 2010 11:36 am (UTC)
Troszeczkę wyżej. Tak. Dobrze. Bardzo. Dobrze.

Ten fragment mnie kupił. Jest rytmiczny i daje takie wrażenie duszności i pośpiechu. W ogóle cały ten tekst, uwięziony w kwadransie, każe czytelnikowi spieszyć się z czytaniem. I nie pomaga nawet to, że się spóźnili i zaraz będzie kolejny kwadrans. On wcale nie będzie mniej szybki i duszny. Co najwyżej rozegra się pod prysznicem.